извинявам се за темата , има писано много по нея. от форума разбрах че ,клапата за топ. студ. въздух се намира зад жабката, но днес след разглобяване на жабката не можах да разбера кое е клапата единствено видях вентилатора на парното, питам защото имам кофти проблем парното духа само горещо , дори и като пусна климатроника пак си духа горещо а климатрона работи добре тръбите на компресора си стават студени а в купето е африка. врътката за топло/ студено работи ,като я завъртя към студено и климатрона включва. разбрах че има клапа която блокирала но незнам какво представлява за да си я погледна , ако някой може да обясни по подробно ще съм му благодарен.
Известие
Collapse
No announcement yet.
какво представлява клапата за топъл / студен въздух
Collapse
X
-
Колега, има вероятност да е изгоряло моторчето, което движи клапата, а на нея да и няма нищо. Имаше няколко теми за тези моторчета. При мен беше така и го смених с "ново" втора употреба. Трябва да се свали жабката и се гледа вляво - две моторчета са, за топло-студено и за позицията на духалките. Не мога да открия снимка, но пазя старото някъде и мога да го снимам.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
-
Чакайте ся. Топъл/студен въздух не се ли регулира от кранчето на парното?
Колега rossenvn, да не се бъркаш с клапата за вътрешен/външен въздух?
Поне на 145/6 и GTV (но с климатик, не климатроник) е така. На 156 може и да е както казваш ти, не споря.Last edited by b_angelov; d.m.y г., 08:08.
Comment
-
Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщениеЧакайте ся. Топъл/студен въздух не се ли регулира от кранчето на парното?
Колега rossenvn, да не се бъркаш с клапата за вътрешен/външен въздух?
Поне на 145/6 и GTV (но с климатик, не климатроник) е така. На 156 може и да е както казваш ти, не споря.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Снимах моторчето. Дано ти свърши работа. Но първо трябва да свалиш жабката. Отваряш я и започваш да търсиш болтчетата, развиваш и теглиш. Не помня дали трябва да се извади плафона за осветлението й. Май трябваше. Моторчетата са две, както писах. Ще разбереш кое ти трябва като завъртиш това за посоката на въздуха. Надявам се, че при теб работи. Завърташ врътката и гледаш кое моторче завърта. Може и да въртиш и врътката за градусите, но се предполага, че това моторче няма да работи. Все пак го провери. За свалянето му ти трябва един камък със странен размер, който не помня /някой да помогне/ и удължител - за предпочитане гъвкав.
В тази тема също има интересни неща: http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=40618&page=2
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
Comment